МЕДИЦИНСКИЙ ФОРУМ ДЛЯ ВРАЧЕЙ И МЕДИЦИНСКИХ СЕСТЕР • Просмотр темы - Жалобы пациентов на работу медицинского персонала

Жалобы пациентов на работу медицинского персонала

Жалобы пациентов на нерадивую работу и неэтичное поведение врачей, медсестер, санитарок и других представителей медперсонала

Жалобы пациентов на работу медицинского персонала

Новое сообщение Alexander007 » 22 июн 2011, 17:07

Эта тема является обоюдоострой.
С одной стороны, пациенты могут быть обоснованно недовольны работой медицинского персонала, благо примеров таких предостаточно; с другой, врачи могут быть недовольны поведением самих пациентов.
Во врачебной среде есть такие термины как "скандальный пациент", "конфликтная пациентка".
Как же здесь быть?
Думается "соломоново" решение может состоять в следующем:
1) Пациентам должно быть предоставлено право со стороны страховых компаний пользоваться при необходимости услугами профессиональных юристов и врачей-экспертов для оценки деятельности лечащего врача. Это позволит в какой-то степени защитить интересы пациентов.
2) Предоставить право врачам отказаться от планового оказания услуг пациенту если этот пациент обращается к данному врачу повторно. Допустим, пациент "скандальный" и чтобы "уладить" назревающий конфликт врач вынужден был истратить на данного пациента половину всего времени, которое он истратил на остальных пациентов. Это же несправедливо. Почему из-за одного пациента должны страдать другие, реально нуждающиеся во врачебной помощи?
Полагаю, такой подход повысит качество медицинского обслуживания...

Alexander007
http://www.compressionworld.ru
Alexander007
 
Сообщений: 9
Зарегистрирован: 14 июн 2011, 00:28
Откуда: г. Москва

Re: Жалобы пациентов на работу медицинского персонала

Новое сообщение BerGeRhit » 06 июн 2013, 15:27

Багаторічний досвід роботи в експертній раді з розбору скарг пацієнтів на медичні установи і лікарів свідчить про те, що кількість конфліктних ситуацій за останні роки істотно зросла. Пов'язано це зі зміною соціально-економічних умов, зростанням правової свідомості населення, збільшенням частки дорогих послуг, а також з поширеністю прикордонних психічних розладів у населення.
Конфлікти стали переноситися з лікувальних установ, з системи охорони здоров'я в судові інстанції. Судові позови, порушувані проти лікаря, - це проблема, яка може торкнутися кожного стоматолога. Останні опитування, які були проведені в США, показали, що кожен сьомий лікар є вразливим і може стати об'єктом судового позову, принаймні, один раз у своєму професійному житті.
У випадках, коли медична допомога вдягається у форму надання платних послуг, пацієнт автоматично підпадає під захист Закону про права споживача. Споживач же має право пред'явити вимоги не тільки до якості лікування, але і до особистості доктора, деонтологическим аспектам його поведінки.
Кілька порад колегам:
1. Дотримуватися культури надання медичної допомоги.
2. Стежити за якістю ведення медичної документації, так як добре документована інформація про пацієнта є основним способом самозахисту лікаря. Обов'язково інформувати пацієнта про сутність пропонованого лікування, характер і можливі ускладнення.
3. Погоджувати план лікування між лікарями різних спеціальностей та оформляти його документально.
4. Дотримуватися стандартів надання хірургічної стоматологічної допомоги, прийнятих на регіональному рівні або в конкретному медичному закладі.
5. Проводити експрес-діагностику психологічного типу особистості пацієнта, пам'ятати про необхідність "конфліктної настороженості".
6. Намагатися вирішувати конфлікт "тут і зараз".
7. Обов'язково проводити розбір конфліктної ситуації в трудовому колективі. Доцільно мати в колективі співробітника, який є не тільки висококваліфікованим спеціалістом, а й володіє певними характерологічними даними, якого можна було б залучати до участі у вирішенні суперечок між пацієнтом і медичним персоналом у досудовому порядку за згодою сторін.
Аватар пользователя
BerGeRhit
 
Сообщений: 1
Зарегистрирован: 04 ноя 2012, 18:42

Жалобы пациентов на работу медицинского персонала

Новое сообщение Rubikgex » 07 авг 2017, 16:36

Врач Калмыкова Валентина Михайловна: понедельник - пятница 8.00 - 16.55
Медицинская сестра Смыкова Ирина Викторовна: понедельник 8.00 - 17.30, вторник-четверг 8.00-17.45, суббота 8.00-14.00
Rubikgex
 
Сообщений: 26
Зарегистрирован: 25 янв 2017, 13:07
Откуда: Россия


Вернуться в Жалобы пациентов на работу медицинского персонала

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1